Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΔΡΑΣΗ 3η: Τι θα κερδίσω ακόμη και αν χάσω;

 

«Τι θα κερδίσω ακόμη και αν χάσω; Η συμβολή της Ψυχολογίας στον Αθλητισμό»

Στόχος: Σκοπός της δράσης, η οποία πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία των Καθηγητών Φυσικής Αγωγής και της Σχολικής Ψυχολόγου του 2ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου στο πλαίσιο του Ομίλου Αθλητισμού Kids Athletics, ήταν η επαφή και η ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών του ομίλου με τις έννοιες της ψυχολογίας, της αθλητικής ψυχολογίας και της ψυχολογικής προετοιμασίας. Συγκεκριμένα, στόχευε στην ενημέρωση των παιδιών αναφορικά με τη συμβολή του αθλητισμού στην ανάπτυξη της ψυχικής υγείας, και αντίστροφα στη σημασία της ψυχολογικής προετοιμασίας στην απόδοση στα σπορ. Επίσης,  προβληματίστηκαν σχετικά με τις έννοιες της νίκης, της αποτυχίας και της ευγενούς άμιλλας, και δόθηκε έμφαση στην προσπάθεια, την προπόνηση, τη στοχοθεσία και την αντιμετώπιση του στρες. Τέλος, οι δραστηριότητες στόχευαν στη διαμόρφωση μιας ατμόσφαιρας αμοιβαίου σεβασμού και θετικού κλίματος και στη διευκόλυνση της συνεργασίας μεταξύ τους.

Δραστηριότητες: Τα παιδιά χωρίστηκαν σε πέντε ομάδες. Κάθε ομάδα είχε συγκεκριμένο στόχο που έπρεπε να αποτυπώσει σε χαρτόνι με τη μέθοδο της ομαδοσυνεργατικής διαδικασίας και στη συνέχεια κάθε ομάδα να παρουσιάσει  το αποτέλεσμα της προσπάθειάς τους.

Στόχος κάθε ομάδας ήταν:

ΟΜΑΔΑ Α: Τι σημαίνει η φράση «νοῦςὑγιὴςἐν σώματι ὑγιεῖ»; Πως θεωρείτε ότι συνδέεται ο αθλητισμός με την ψυχολογία;

ΟΜΑΔΑ Β:Ποια είναι τα οφέλη του αθλητισμού και της γυμναστικής;

ΟΜΑΔΑ Γ:Τι έχει σημασία τελικά, η νίκη ή η προσπάθεια; Η Γαλλία έχασε στον τελικό του μουντιάλ. Πώς πιστεύετε ότι ένιωσαν και τι είναι αυτό που κέρδισαν, παρόλο που έχασαν;

ΟΜΑΔΑ Δ: Ποιες είναι οι διαφορές ενός ομαδικού και ενός ατομικού αθλήματος;

ΟΜΑΔΑ Ε: Στους σχολικούς αγώνεςBasketο παίχτης της ομάδας που έβαζε τα περισσότερα καλάθια αρρώστησε και δεν κατάφερε να παίξει. Τη θέση του πήρε ένας αναπληρωματικός και η υπόλοιπη ομάδα δυσαρεστήθηκε. Η ομάδα έχασε τον αγώνα και την ευθύνη απέδωσαν στον αναπληρωματικό. Τι πιστεύετε για αυτό;


Με εκτίμηση,

Υπεύθυνη επιμόρφωσης: Καστρουνή Έλλη, Σχολική Ψυχολόγος, 2ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Πόλεως Ρόδου.

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού: Δρ. Χριστίνα Τσαγδή & Μιχαήλ Κοντός, MSc, 2ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Πόλεως Ρόδου.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τελική γιορτή Ομίλου Αθλητισμού-Kids Athletics 2022-2023/ 2ο Πειραματικό ΔΣ Πόλεως Ρόδου.

Τελική γιορτή Ομίλου Αθλητισμού-Kids Athletics 2022-2023 Αξιότιμοι γονείς, Ήρθε η στιγμή να θαυμάσετε από κοντά τους μαθητές και τις μαθήτριές μας, τα παιδιά σας, την Τετάρτη 31 Μαΐου το πρωί 8:30-11:00, στη γιορτή του Ομίλου Αθλητισμού Kids Athletics του 2ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Ρόδου. Είστε όλοι ευπρόσδεκτοι στην αυλή του σχολείου μας να καμαρώσουμε μαζί τις προσπάθειες των μαθητών και μαθητριών μας! Ο Αθλητισμός γιορτάζει και σας θέλουμε δίπλα μας! Όλοι οι μαθητές και μαθήτριες στο τέλος της γιορτής θα βραβευτούν για τη συμμετοχή και τη συνεργασία τους καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς! Το Kids Athletics είναι ένα πρόγραμμα που έχει δημιουργήσει η Παγκόσμια Ομοσπονδία Στίβου με στόχο να καταστήσει δημοφιλή τα αθλήματα του κλασσικού αθλητισμού, μέσα από ένα πρόγραμμα αθλητικών αγωνιστικών δραστηριοτήτων ομαδικού χαρακτήρα σε μορφή παιχνιδιού, το οποίο περιλαμβάνει τρείς ομάδες αγωνισμάτων: α) ταχύτητες/αγώνες δρόμου β) άλματα και γ) ρίψεις. Ο συναγωνισμός είναι σε

ΔΡΑΣΗ 1η: ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ & ΟΙΚΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ & ΟΙΚΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Στο πλαίσιο δραστηριοτήτων του Ομίλου Αθλητισμού KIDS ATHLETICS για τους μαθητές και τις μαθήτριες μας υλοποιήθηκε ημερίδα επιμόρφωσης στις πρώτες βοήθειες στο χώρο του σχολείου, προκειμένου οι μαθητές μας να γνωρίζουν τους κινδύνους που μπορεί να έρθουν αντιμέτωποι και να είναι σε θέση να αντιδράσουν προς όφελος της υγείας και της σωματικής τους ακεραιότητας.  Τα παιδιά γνωρίζουν ότι λόγω της μη εξοικείωσής τους με τις πρακτικές των πρώτων βοηθειών λόγω ηλικίας και έλλειψης εξειδικευμένης εκπαίδευσης απαγορεύεται να εφαρμόσουν οτιδήποτε σχετικό τυχαίνει να γνωρίζουν απουσία ενηλίκου. Ευχαριστούμε την ομάδα του ΕΚΑΒ ΡΟΔΟΥ που ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα μας και με υπομονή ενημέρωσε τους μαθητές μας πως να προφυλάσσονται από τους καθημερινούς και απροσδόκητους κινδύνους.  Με εκτίμηση Οι εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του 2ου Πειραματικού Δ.Σ. Πόλεως Ρόδου Δρ. Χριστίνα Τσαγδή & Μιχαήλ Κοντός, MSc